1. REGULAMIN 

Cel:  Integracyjny Bieg Blue Power Run powstał z myślą o osobach w spektrum autyzmu , ich rodzinach i przyjaciołach . Ma za zadanie wsparcie w integracji społecznej poprzez wspólną imprezę sportową.  Zapobiega wykluczeniu środowiska osób w spektrum autyzmu, łączy,  buduje świadomość społeczną na temat autyzmu. Osobom w spektrum daje możliwość uczestniczenia na równych zasadach w biegu, wyzwala same pozytywne emocje Nie liczy się miejsce na mecie, ale sam udział i satysfakcja z tego, że dla większości biegaczy będzie to pokonanie samego siebie .

Bieg jest nie tylko okazją do wspólnej zabawy, ale także do  integracji osób w spektrum autyzmu oraz ich opiekunów.  W ramach imprezy są przewidziane także wspólne zabawy koordynowane przez terapeutów i wolontariuszy.

Czas imprezy:

17.05.2015 

12-13  odbiór pakietów startowych przed biegiem 

13:00 rozpoczęcie imprezy i starty uczestników biegów

14:00-15:00 wspólna koordynowana zabawa z uczestnikami imprezy 

15:00 zakończenie imprezy 

* Organizatorzy: Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom z Autyzmem „Sense” , Pełnoprawni to MY Fundacja Anny Szewczyk 

* Współorganizatorzy: Krajowe Towarzystwo Autyzmu O/ Szczecin, Fundacja DobroMOCni, Wy- Biegani Szczecin 

Termin i miejsce: Bieg odbędzie się 17 maja 2025 roku.

Harmonogram startów:

Bieg dla najmłodszych uczestników wystartuje o godzinie:  13:15 (200 metrów)

Roczniki 0-7 lat  

Bieg dla Juniorów Młodszych:  13:25 (200 metrów)

Roczniki 8-13 lat

Bieg dla Juniorów Starszych:  13: 40  (400 metrów) 

Roczniki 14 -17 lat

Bieg dla dorosłych : 13: 55  (600 metrów)

Roczniki 18-118 lat

Miejsce: Arkonka, trasa wiedzie asfaltową alejką przy Kąpielisku Arkonka.

Biuro zawodów oraz Start biegów są  usytuowane przy restauracji Szyszka.

Odbiór pakietów:  pakiety startowe będzie można odebrać w Biurze Zawodów w piątek 16 maja w godzinach: 10:00 – 12:00  oraz 14:00-16:00 . 

Szczegóły dotyczące adresu Biura zawodów zostaną podane w maju.

Pakiety będą także do odebrania w dniu imprezy w godzinach 12:00 -13:00


2.REJESTRACJA I ZAPISY

                                                    

Limit miejsc łącznie wynosi 300 zawodników.

Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia miejsc w wydarzeniu sportowym.  Formularz rejestracyjny oraz zapisy na stronie: www.protiming24.pl. Warunkiem uczestnictwa w biegach w ramach Biegu Blue Power Run jest dokonanie wcześniejszej rejestracji elektronicznej poprzez prawidłowe wypełnienie formularza rejestracyjnego oraz uiszczenie opłaty startowej. Wypełnienie formularza rejestracyjnego oraz dokonanie opłaty startowej jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu. Brak wpłaty w wyznaczonym terminie, powoduje anulowanie zgłoszenia. Zapisy do biegów  będą przyjmowane do dnia 10.05.2025 roku do godziny 23:59 lub do wyczerpania miejsc.  

Opłaty  

Opłata startowa dla każdego biegu wynosi 25 zł.

Opłatę za uczestnictwo w biegu należy uiścić do dnia 15.05.2025 r. 

W ramach opłaty startowej, organizatorzy zapewniają pakiet zawierający numer startowy + 4 agrafki oraz drobne upominki. Uiszczona opłata nie podlega zwrotowi w wypadku rezygnacji uczestnika lub nieukończenia przez niego biegu.  

Zawodnik , który wymaga  asystenta  na trasie , dokonuje opłaty tylko za siebie i otrzymuje jeden pakiet startowy  i jeden medal po ukończeniu trasy biegu. 

Połowa dochodu z opłaty za pakiety startowe zostanie przeznaczona na jeden cel, wybrany  przez uczestników Blue Run .  Do wyboru będą trzy zaproponowane przez organizatorów cele. Działanie to będzie miało charakter charytatywny i ma za zadanie symbolizować wzajemne wspieranie się potrzebujących wsparcia środowisk .  Organizatorzy nie pobierają z wpłat żadnych profitów. Druga połowa zebranych środków przeznaczona zostanie na koszty związane z organizacją wydarzenia.


3. UCZESTNICTWO 

Wszyscy uczestnicy muszą zostać zweryfikowani w biurze zawodów przy odbieraniu pakietu startowego. Podczas weryfikacji w biurze zawodów, uczestnicy muszą posiadać dokument tożsamości zgodny z danymi podanymi przy rejestracji. Warunkiem dopuszczenia zawodnika do startu będzie złożenie podpisu pod oświadczeniem o starcie w zawodach na własną odpowiedzialność, przez co zaświadcza on, że stan jego zdrowia umożliwia mu udział w zawodach. 

Start w każdym z biegów zależny będzie od rocznika osoby startującej, ale także od jego funkcjonowania . Osoby w spektrum autyzmu wymagające asysty, startują razem z osoba towarzyszącą ( rodzic, opiekun, wolontariusz) z jednym numerem startowym.

 Zasady bezpieczeństwa w strefie startu / mety: Po przekroczeniu linii mety, każdy zapisany zawodnik odbiera medal, a następnie opuszcza strefę finiszu, aby zrobić miejsce dla następnych zawodników. Nad bezpieczeństwem wszystkich uczestników czuwać będą koordynatorzy wydarzenia. Szczególną opieką otoczone zostaną osoby w spektrum i ich rodziny.

Równolegle do odbywających się startów będą animowane integracyjne zabawy dla dzieci.

W miejscu spokojniejszym stworzone zostanie miejsce do wyciszenia dla osób w spektrum autyzmu.


 4. KLAUZULA I DANE OSOBOWE 

Udział w zawodach jest równoznaczny z udzieleniem zgody na nieodpłatne wykorzystywanie i publikowanie wizerunku uczestnika przez organizatorów. Przekazanie danych osobowych przez uczestnika jest dobrowolne, jednakże stanowi warunek uczestnictwa w zawodach. Uczestnik ma prawo do dostępu do swoich danych osobowych i ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. 


5. ODPOWIEDZIALNOŚĆ 

Zawody odbędą się bez względu na warunki atmosferyczne.

 Organizatorzy nie zapewniają uczestnikom jakiegokolwiek ubezpieczenia na życie, zdrowotnego, odpowiedzialności cywilnej z tytułu chorób, jakie mogą wystąpić w związku z uczestnictwem w zawodach oraz nie ponosi z tego tytułu odpowiedzialności. Uczestnik ponosi pełną odpowiedzialność za własne działania i zachowania.  

Zakazuje się użytku nagłośnienia oraz przedmiotów nadających głośne dźwięki itp.  

W sprawach nie ujętych w regulaminie ostateczną decyzję podejmują organizatorzy. 

Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do wprowadzenia zmian w regulaminie. 

                                                            6. KONTAKT DO ORGANIZATORÓW 

Anna Szewczyk , anulka152@gmail.com

Magdalena Butrym – Greś, magdalena.butrym@gmail.com
Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Pamiętaj, że za pomocą ustawień przeglądarki internetowej możesz samodzielnie określić warunki przechowywania cookies. OK