Regulamin
1. REGULAMIN
Cel: Integracyjny Bieg Blue Power Run powstał z myślą o osobach w spektrum autyzmu , ich rodzinach i przyjaciołach . Ma za zadanie wsparcie w integracji społecznej poprzez wspólną imprezę sportową. Zapobiega wykluczeniu środowiska osób w spektrum autyzmu, łączy, buduje świadomość społeczną na temat autyzmu. Osobom w spektrum daje możliwość uczestniczenia na równych zasadach w biegu, wyzwala same pozytywne emocje Nie liczy się miejsce na mecie, ale sam udział i satysfakcja z tego, że dla większości biegaczy będzie to pokonanie samego siebie .
Bieg jest nie tylko okazją do wspólnej zabawy, ale także do integracji osób w spektrum autyzmu oraz ich opiekunów. W ramach imprezy są przewidziane także wspólne zabawy koordynowane przez terapeutów i wolontariuszy.
Czas imprezy:
17.05.2015
12-13 odbiór pakietów startowych przed biegiem
13:00 rozpoczęcie imprezy i starty uczestników biegów
14:00-15:00 wspólna koordynowana zabawa z uczestnikami imprezy
15:00 zakończenie imprezy
* Organizatorzy: Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom z Autyzmem „Sense” , Pełnoprawni to MY Fundacja Anny Szewczyk
* Współorganizatorzy: Krajowe Towarzystwo Autyzmu O/ Szczecin, Fundacja DobroMOCni, Wy- Biegani Szczecin
Termin i miejsce: Bieg odbędzie się 17 maja 2025 roku.
Harmonogram startów:
Bieg dla najmłodszych uczestników wystartuje o godzinie: 13:15 (200 metrów)
Roczniki 0-7 lat
Bieg dla Juniorów Młodszych: 13:25 (200 metrów)
Roczniki 8-13 lat
Bieg dla Juniorów Starszych: 13: 40 (400 metrów)
Roczniki 14 -17 lat
Bieg dla dorosłych : 13: 55 (600 metrów)
Roczniki 18-118 lat
Miejsce: Arkonka, trasa wiedzie asfaltową alejką przy Kąpielisku Arkonka.
Biuro zawodów oraz Start biegów są usytuowane przy restauracji Szyszka.
Odbiór pakietów: pakiety startowe będzie można odebrać w Biurze Zawodów w piątek 16 maja w godzinach: 10:00 – 12:00 oraz 14:00-16:00 .
Szczegóły dotyczące adresu Biura zawodów zostaną podane w maju.
Pakiety będą także do odebrania w dniu imprezy w godzinach 12:00 -13:00
2.REJESTRACJA I ZAPISY
Limit miejsc łącznie wynosi 300 zawodników.
Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia miejsc w wydarzeniu sportowym. Formularz rejestracyjny oraz zapisy na stronie: www.protiming24.pl. Warunkiem uczestnictwa w biegach w ramach Biegu Blue Power Run jest dokonanie wcześniejszej rejestracji elektronicznej poprzez prawidłowe wypełnienie formularza rejestracyjnego oraz uiszczenie opłaty startowej. Wypełnienie formularza rejestracyjnego oraz dokonanie opłaty startowej jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu. Brak wpłaty w wyznaczonym terminie, powoduje anulowanie zgłoszenia. Zapisy do biegów będą przyjmowane do dnia 10.05.2025 roku do godziny 23:59 lub do wyczerpania miejsc.
Opłaty
Opłata startowa dla każdego biegu wynosi 25 zł.
Opłatę za uczestnictwo w biegu należy uiścić do dnia 15.05.2025 r.
W ramach opłaty startowej, organizatorzy zapewniają pakiet zawierający numer startowy + 4 agrafki oraz drobne upominki. Uiszczona opłata nie podlega zwrotowi w wypadku rezygnacji uczestnika lub nieukończenia przez niego biegu.
Zawodnik , który wymaga asystenta na trasie , dokonuje opłaty tylko za siebie i otrzymuje jeden pakiet startowy i jeden medal po ukończeniu trasy biegu.
Połowa dochodu z opłaty za pakiety startowe zostanie przeznaczona na jeden cel, wybrany przez uczestników Blue Run . Do wyboru będą trzy zaproponowane przez organizatorów cele. Działanie to będzie miało charakter charytatywny i ma za zadanie symbolizować wzajemne wspieranie się potrzebujących wsparcia środowisk . Organizatorzy nie pobierają z wpłat żadnych profitów. Druga połowa zebranych środków przeznaczona zostanie na koszty związane z organizacją wydarzenia.
3. UCZESTNICTWO
Wszyscy uczestnicy muszą zostać zweryfikowani w biurze zawodów przy odbieraniu pakietu startowego. Podczas weryfikacji w biurze zawodów, uczestnicy muszą posiadać dokument tożsamości zgodny z danymi podanymi przy rejestracji. Warunkiem dopuszczenia zawodnika do startu będzie złożenie podpisu pod oświadczeniem o starcie w zawodach na własną odpowiedzialność, przez co zaświadcza on, że stan jego zdrowia umożliwia mu udział w zawodach.
Start w każdym z biegów zależny będzie od rocznika osoby startującej, ale także od jego funkcjonowania . Osoby w spektrum autyzmu wymagające asysty, startują razem z osoba towarzyszącą ( rodzic, opiekun, wolontariusz) z jednym numerem startowym.
Zasady bezpieczeństwa w strefie startu / mety: Po przekroczeniu linii mety, każdy zapisany zawodnik odbiera medal, a następnie opuszcza strefę finiszu, aby zrobić miejsce dla następnych zawodników. Nad bezpieczeństwem wszystkich uczestników czuwać będą koordynatorzy wydarzenia. Szczególną opieką otoczone zostaną osoby w spektrum i ich rodziny.
Równolegle do odbywających się startów będą animowane integracyjne zabawy dla dzieci.
W miejscu spokojniejszym stworzone zostanie miejsce do wyciszenia dla osób w spektrum autyzmu.
4. KLAUZULA I DANE OSOBOWE
Udział w zawodach jest równoznaczny z udzieleniem zgody na nieodpłatne wykorzystywanie i publikowanie wizerunku uczestnika przez organizatorów. Przekazanie danych osobowych przez uczestnika jest dobrowolne, jednakże stanowi warunek uczestnictwa w zawodach. Uczestnik ma prawo do dostępu do swoich danych osobowych i ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
5. ODPOWIEDZIALNOŚĆ
Zawody odbędą się bez względu na warunki atmosferyczne.
Organizatorzy nie zapewniają uczestnikom jakiegokolwiek ubezpieczenia na życie, zdrowotnego, odpowiedzialności cywilnej z tytułu chorób, jakie mogą wystąpić w związku z uczestnictwem w zawodach oraz nie ponosi z tego tytułu odpowiedzialności. Uczestnik ponosi pełną odpowiedzialność za własne działania i zachowania.
Zakazuje się użytku nagłośnienia oraz przedmiotów nadających głośne dźwięki itp.
W sprawach nie ujętych w regulaminie ostateczną decyzję podejmują organizatorzy.
Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do wprowadzenia zmian w regulaminie.
6. KONTAKT DO ORGANIZATORÓW
Anna Szewczyk , anulka152@gmail.com
Magdalena Butrym – Greś, magdalena.butrym@gmail.com
Cel: Integracyjny Bieg Blue Power Run powstał z myślą o osobach w spektrum autyzmu , ich rodzinach i przyjaciołach . Ma za zadanie wsparcie w integracji społecznej poprzez wspólną imprezę sportową. Zapobiega wykluczeniu środowiska osób w spektrum autyzmu, łączy, buduje świadomość społeczną na temat autyzmu. Osobom w spektrum daje możliwość uczestniczenia na równych zasadach w biegu, wyzwala same pozytywne emocje Nie liczy się miejsce na mecie, ale sam udział i satysfakcja z tego, że dla większości biegaczy będzie to pokonanie samego siebie .
Bieg jest nie tylko okazją do wspólnej zabawy, ale także do integracji osób w spektrum autyzmu oraz ich opiekunów. W ramach imprezy są przewidziane także wspólne zabawy koordynowane przez terapeutów i wolontariuszy.
Czas imprezy:
17.05.2015
12-13 odbiór pakietów startowych przed biegiem
13:00 rozpoczęcie imprezy i starty uczestników biegów
14:00-15:00 wspólna koordynowana zabawa z uczestnikami imprezy
15:00 zakończenie imprezy
* Organizatorzy: Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom z Autyzmem „Sense” , Pełnoprawni to MY Fundacja Anny Szewczyk
* Współorganizatorzy: Krajowe Towarzystwo Autyzmu O/ Szczecin, Fundacja DobroMOCni, Wy- Biegani Szczecin
Termin i miejsce: Bieg odbędzie się 17 maja 2025 roku.
Harmonogram startów:
Bieg dla najmłodszych uczestników wystartuje o godzinie: 13:15 (200 metrów)
Roczniki 0-7 lat
Bieg dla Juniorów Młodszych: 13:25 (200 metrów)
Roczniki 8-13 lat
Bieg dla Juniorów Starszych: 13: 40 (400 metrów)
Roczniki 14 -17 lat
Bieg dla dorosłych : 13: 55 (600 metrów)
Roczniki 18-118 lat
Miejsce: Arkonka, trasa wiedzie asfaltową alejką przy Kąpielisku Arkonka.
Biuro zawodów oraz Start biegów są usytuowane przy restauracji Szyszka.
Odbiór pakietów: pakiety startowe będzie można odebrać w Biurze Zawodów w piątek 16 maja w godzinach: 10:00 – 12:00 oraz 14:00-16:00 .
Szczegóły dotyczące adresu Biura zawodów zostaną podane w maju.
Pakiety będą także do odebrania w dniu imprezy w godzinach 12:00 -13:00
2.REJESTRACJA I ZAPISY
Limit miejsc łącznie wynosi 300 zawodników.
Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia miejsc w wydarzeniu sportowym. Formularz rejestracyjny oraz zapisy na stronie: www.protiming24.pl. Warunkiem uczestnictwa w biegach w ramach Biegu Blue Power Run jest dokonanie wcześniejszej rejestracji elektronicznej poprzez prawidłowe wypełnienie formularza rejestracyjnego oraz uiszczenie opłaty startowej. Wypełnienie formularza rejestracyjnego oraz dokonanie opłaty startowej jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu. Brak wpłaty w wyznaczonym terminie, powoduje anulowanie zgłoszenia. Zapisy do biegów będą przyjmowane do dnia 10.05.2025 roku do godziny 23:59 lub do wyczerpania miejsc.
Opłaty
Opłata startowa dla każdego biegu wynosi 25 zł.
Opłatę za uczestnictwo w biegu należy uiścić do dnia 15.05.2025 r.
W ramach opłaty startowej, organizatorzy zapewniają pakiet zawierający numer startowy + 4 agrafki oraz drobne upominki. Uiszczona opłata nie podlega zwrotowi w wypadku rezygnacji uczestnika lub nieukończenia przez niego biegu.
Zawodnik , który wymaga asystenta na trasie , dokonuje opłaty tylko za siebie i otrzymuje jeden pakiet startowy i jeden medal po ukończeniu trasy biegu.
Połowa dochodu z opłaty za pakiety startowe zostanie przeznaczona na jeden cel, wybrany przez uczestników Blue Run . Do wyboru będą trzy zaproponowane przez organizatorów cele. Działanie to będzie miało charakter charytatywny i ma za zadanie symbolizować wzajemne wspieranie się potrzebujących wsparcia środowisk . Organizatorzy nie pobierają z wpłat żadnych profitów. Druga połowa zebranych środków przeznaczona zostanie na koszty związane z organizacją wydarzenia.
3. UCZESTNICTWO
Wszyscy uczestnicy muszą zostać zweryfikowani w biurze zawodów przy odbieraniu pakietu startowego. Podczas weryfikacji w biurze zawodów, uczestnicy muszą posiadać dokument tożsamości zgodny z danymi podanymi przy rejestracji. Warunkiem dopuszczenia zawodnika do startu będzie złożenie podpisu pod oświadczeniem o starcie w zawodach na własną odpowiedzialność, przez co zaświadcza on, że stan jego zdrowia umożliwia mu udział w zawodach.
Start w każdym z biegów zależny będzie od rocznika osoby startującej, ale także od jego funkcjonowania . Osoby w spektrum autyzmu wymagające asysty, startują razem z osoba towarzyszącą ( rodzic, opiekun, wolontariusz) z jednym numerem startowym.
Zasady bezpieczeństwa w strefie startu / mety: Po przekroczeniu linii mety, każdy zapisany zawodnik odbiera medal, a następnie opuszcza strefę finiszu, aby zrobić miejsce dla następnych zawodników. Nad bezpieczeństwem wszystkich uczestników czuwać będą koordynatorzy wydarzenia. Szczególną opieką otoczone zostaną osoby w spektrum i ich rodziny.
Równolegle do odbywających się startów będą animowane integracyjne zabawy dla dzieci.
W miejscu spokojniejszym stworzone zostanie miejsce do wyciszenia dla osób w spektrum autyzmu.
4. KLAUZULA I DANE OSOBOWE
Udział w zawodach jest równoznaczny z udzieleniem zgody na nieodpłatne wykorzystywanie i publikowanie wizerunku uczestnika przez organizatorów. Przekazanie danych osobowych przez uczestnika jest dobrowolne, jednakże stanowi warunek uczestnictwa w zawodach. Uczestnik ma prawo do dostępu do swoich danych osobowych i ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
5. ODPOWIEDZIALNOŚĆ
Zawody odbędą się bez względu na warunki atmosferyczne.
Organizatorzy nie zapewniają uczestnikom jakiegokolwiek ubezpieczenia na życie, zdrowotnego, odpowiedzialności cywilnej z tytułu chorób, jakie mogą wystąpić w związku z uczestnictwem w zawodach oraz nie ponosi z tego tytułu odpowiedzialności. Uczestnik ponosi pełną odpowiedzialność za własne działania i zachowania.
Zakazuje się użytku nagłośnienia oraz przedmiotów nadających głośne dźwięki itp.
W sprawach nie ujętych w regulaminie ostateczną decyzję podejmują organizatorzy.
Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do wprowadzenia zmian w regulaminie.
6. KONTAKT DO ORGANIZATORÓW
Anna Szewczyk , anulka152@gmail.com
Magdalena Butrym – Greś, magdalena.butrym@gmail.com